SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Vipo Yapmış Olduğu Yolcu Taşıma Hizmeti Yasal Mıdır?

VİPO , şeffaflık prensibi gereğince tüm belgelere sahip olup bu hususta yasanın öngörmüş olduğu kurallar çerçevesinde hizmet vermektedir.

  • Vipo Vergi Ödemesi Gerçekleştiriyor Mu?

VİPO, Türk Vergi Mevzuatı’nın belirlemiş olduğu vergi ödemelerini düzenli bir şekilde gerçekleştirmektedir.

  • Vipo Yazılımı Yerli Midir ?

VİPO kuruluşu ve yazılımı dahil olmak üzere tamamen Türk markasıdır.

  • Vipo Ya Ne Kadar Güvenebilirim?

VİPO, taşıdığı canın ne kadar önemli olduğunu bilerek  gerekli donanımsal tedbirlerini önceden almıştır ve araçların tümü gerekli belgelere sahiptir. Araçların tümüne araç koltuk sigortası yapılmıştır. Aynı zamanda sürücülerin almış olduğu gerekli eğitimler doğrultusunda güvenli ve kaliteli  bir  yolculuk hizmeti vermektedir.

  • Ödememi Nasıl Yaparım?

Mobil uygulama üzerinden ister kredi kartı ister banka kartı veya nakit olarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Araçlarınızda Bebek Koltuğu Bulunuyor Mu?

VİPO da üç tip araç seçenegi mevcuttur. Bu araç tiplerinden sadece minibüs grubu araçlarımızda bebek koltugu bulunmaktadır.

  • Hizmetlerin Sigorta Durumu Nedir?

VİPO ‘nun  tüm araçları zorunlu yolcu koltuk sigortasına sahiptir.

  • Rezervasyonumu Ne Zaman Yapmalıyım?

Dilerseniz aracınızı ileri bir tarih için rezervasyon yaptırabilir veya anında araç talep edebilirsiniz.

  • Şoföre Ulaşamıyorum, Ne Yapmalıyım?

0850 840 63 30 nolu Çağrı Merkezimizden 7/24 sizlere yardımcı olabilecek çalışma arkadaşlarımızdan destek alabilirsiniz

  • Yapmış Olduğumuz Rezervasyonu En Geç Ne Zaman İptal Edebiliriz?

İleri tarihli bir rezervasyon yaptığınızda yolculuğunuza 2 saat kala rezervasyonunuzu iptal edebilirsiniz.

  • Firmanızın Transfer Hizmetini Kullanmak İçin Rezervasyon Yapmak Zorunda Mıyım?

Tüm rezervasyonlarımız mobil uygulama üzerinden gerçekleştirilmelidir.

  • Rezervasyon Gerçekleştirdikten Sonra İlave Ücret Ödeyecek Miyim ?

Vipo’nun en önemli özelliği araç talep ederken çıkan ücretin sonradan değişkenlik göstermeyecek olmasıdır. Bu sayede yolculuğunuz bittiğinde ekstra ücret ödemek zorunda kalmayacaksınız.

  • Yolculuk Esnasında Konum  Bilgilerimi Görebilecek Miyim?

Yolculuğunuz boyunca uygulama üzerinden konumunuzu ve gideceğiniz yeri takip edebilir ve yolculuğun kalan süresini ekrandan görebilirsiniz

  • Araçta Eşyamı Unuttum Ne Yapabilirim?

Araçta eşyanızı unuttuğunuzda 0850 840 63 30 nolu telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Rezervasyonlarda Ödemeyi Peşin Mi Gerçekleştireceğim ?

Kredi kartı, Banka Kartı veya Nakit ödeme tiplerini uygulama üzerinden kendiniz belirleyebilirsiniz.

  • Görünen Fiyatlara Vergiler Dahil Midir?

Evet,  tüm fiyatlarımız KDV dahil fiyatlardır.

  • Rezervasyonumu Ne Zaman Yapmalıyım.

Rezervasyonunuzu zaman sınırı olmadan istediğiniz an gerçekleştirebilirsiniz.

  • Araç Nasıl Talep Edebilirim?

Mobil uygulamamızı ücretsiz indirdikten sonra isim soyisim ve telefon bilgilerinizi girip profilinizi oluşturuyorsunuz . Daha sonraki girişlerinizde bilgilerinizi tekrar girmenize gerek kalmadan sadece gideceğiniz konumunuzu girerek aracınızı talep edebiliyorsunuz.

  • Toplam Yolcu Sayısı Web Sitenizde Belirtmiş Olduğunuz Kapasiteden Fazla Olabilir Mi

Güvenlik gereği araçlarda yolcu sınırlaması getirilmiş olup her bir aracın ayrı ayrı biniş kapasiteleri vardır.

  • Seyahat Sigortası Nedir Ne Zamandan İtibaren Geçerlidir.

Seyahat sigortası, yolculuk esnasında başınıza gelebilecek her türlü kaza, kayıp gibi durumlarda bu riskleri güvence altına alan bir sigorta çeşididir.

Yolcularımız araca bindiği andan itibaren sigortası başlar ve bu sigorta yolculuk sonuna kadar devam eder.

  • Rezervasyon İptal Ya Da Değişiklik Kuralları Nelerdir?

Rezervasyon iptali / değişiklik için yolculuk başlamadan 2 saat kala tarafımıza bilgilendirme yapmanız gerekmektedir.

  • Geçmiş Yolculuklarımı Nasıl Görüntüleyebilirim

Uygulama üzerinden menü kısmında “Geçmiş Rezervasyonlarım” kategorisinden tüm geçmiş yolculuklarınıza detaylı olarak ulaşabilirsiniz.

  • Sürücünün Puanlamasını Nasıl Yapabilirim

Yolculuğunuz sonunda ekranınıza düşecek olan “Yorum Yap” kısmından sürücüye puan verebilir sürücü hakkındaki görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz. Yaptığınız her puanlama ve yorum sayesinde sürücülerimiz kendini daha fazla geliştirecek ve hizmet kalitemizi sizler için artırmış olacağız.

  • Sürücüyü Nereye Şikayet Edebilirim.

Sürücümüzden memnun kalmadığınız takdirde, yolculuğunuz sonunda ekranınıza düşecek olan “Yorum Yap” ve puanlama kısmından sürücümüz hakkındaki olumsuz yorumlarınızı bize iletebilirsiniz. Böylece sizden gelen bildirimlerle konu hakkındaki iyileştirmeler ivedilikle yapılacaktır.

  • Yolculuk Esnasında Kaza Geçirdiğim Zaman Ne Yapmam Gerekiyor?

Kaza durumlarında seyahat sigortasından faydalanacağınız için tüm hastane ve ambulans masraflarınız sigorta şirketi tarafından karşılanacaktır.

  • VİPO Uygulaması Hangi Lokasyonlarda Hizmet Vermektedir?

 İlçe ve beldeler dahil olmak üzere Antalya sınırları içinde bulunan tüm lokasyolara   en kaliteli ve güvenli bir şekilde ulaşım hizmeti vermektedir.

 

  • Ekranda Görünen Fiyatlar Net Fiyatlar Mı ?

Uygulama üzerinden araç talep ettiğinizde ekranda görünen net fiyatı ödersiniz. Bu fiyatlar yolculuk sonunda da değişmeyecektir.

  • Çevremde Araç Bulamadığım Durumda Çağrı Merkezinden Destek Alabilir Miyim?

0850 840 63 30 nolu Çağrı Merkezini arayıp operasyon desteği aldıktan sonra size en yakın sürücüyü tarafınıza yönlendirebiliriz.

  • Aradığım Soruya Cevap Bulamadım. Ne Yapmalıyım?

Size 7/24 yardımcı olmaktan mutluluk duyacak Müşteri Hizmetlerimize 0850 840 63 30 nolu hattan ulaşabilirsiniz.